Low-Fi Concerts – Om timingen for skalering

Kreditering til https://sebastianstigsby.com/ Og https://digitalhubdenmark.dk/

Da Low-Fi Concerts modtog 500.000 kr. fra innovationsfonden tog de 2 medstiftere Stine Hulvej og Anne Dvinge en afgørende beslutning. På trods af god tracktion med B2B salg ændrede de model og fokuserede i stedet på nærværende musikoplevelser i brugerens hjem. Det gik over al forventning og i dag har de i gennemsnit 1 koncert om dagen. Nu er startuppet klar til udlandet.


Denne episode er produceret af Podtribe Media i samarbejde med Canute og 2 af deres partnere Danske Bank og Deloitte.

Hvis du vil støtte vores lille medie med en mønt, så kan du gøre det her på Patreon.

Hvis du synes godt om denne episode, så anbefaler vi disse:

WeldingDroid – Kevin fandt lykken efter 3. uddannelse
MapsPeople – Ambitioner om at blive markedsleder
Ladybox – Modbeviser de kritiske løver