Make Influence – Influencer marketing i øjenhøjde

Rasmus Bruus - Make Influence

Make Influence er en platform for influencere og virksomheder, der gerne vil markedsføre sig. Virksomheden arbejder for større gennemsigtighed i markedet og bedre forhold for alle interessenter. Make Influence er grundlagt af tre unge mænd og Rasmus Bruus Larsen fortæller, hvordan de gik fra idé til 25 ansatte på 2 år. Ambitionerne er store og senere i år udvider platformen til Sverige. Rasmus fortæller også, hvordan han rejste sig igen efter en konkurs.

Dette er hans iværksætterhistorie. Hør mere i vores podcast.

Artiklen er skrevet af Niklas Vinther Jakobsen.


Produceret af Podtribe media.

Hvis du vil støtte vores lille medie, så kan du gøre det her på Patreon.

Episoden er bragt i samarbejde med internationaliseringsprogrammet Canute 

Make Influence med succesfuld lancering

”Både mig og Kasper har et okay netværk på LinkedIn, og vi har været gode til at lave noget viralt. Så i januar 2019 da vi går live, laver vi en masse videoer, opslag og så videre hvor vi siger, at vi giver det gratis til alle de virksomheder, vi i forvejen kender. Vi brugte vores influencers som vi kendte i forvejen og havde samarbejdet med tidligere. Det er gratis, kom ind og prøv det, vi vil gerne hjælpe jer alle sammen med at få styr på jeres influencer marketing. Det resulterede i, at vi på meget få dage fik 120 virksomheder, både store og små, og 500-600 influencers meldte sig på platformen på den første uge”. – Rasmus Bruus Larsen, Make Influence

Alt det, og meget mere, taler vært Mette Bloch og gæst Rasmus Bruus Larsen om i dette afsnit af Iværksætterhistorier.