Les Deux – Sure fodboldfans, lange ørkenløb og god energi

Andreas Christian von der Heide - Les Deux

Andreas Christian von der Heide var en af de to medstiftere af tøjmærket Les Deux, da det blev startet i 2009. Han tog med sin medstifter Virgil Nicholas rundt i de første 50 butikker med deres t-shirts, som de selv havde syet mærker på. De fik med en blanding af held og hårdt arbejde overbevist 2 af de 50 butikker til at sælge Les Deux. Hårdt arbejde banede vejen for vækst og succes. Undervejs blev Virgil, efter aftale, udskiftet med Andreas’ nuværende partner Kristoffer Haapanen. Andreas fortæller om deres alternative markedsføring, som bl.a. bestod af et ørkenløb på 250 kilometer.

Historien har heller ikke været uden bump på vejen. Du kan nemlig også høre om, hvordan et design af FCK’s 3. trøje førte til dødstrusler mod den kreative direktør.


 Hvis du synes godt om denne episode, så anbefaler vi disse:

Jonas Højmark – Millionæren med ADHD

Startup Central – Falske kinesiske investorer og fokus på ledelse

Penneo – Fra drengerøvsmagasin til digitale underskrifter

25% rabat med "IVHPODCAST"

FÅ 25 % MED RABATKODEN: IVHPODCAST